M.Niko Music

Download New Music

M.Niko Music

Download New Music

این سایت شامل ویدیو ها ،البوم ها ، تک اهنگ ها ، عکس ، تکست و بیت های محمد نیک ضمیر است و پل ارتباطی که در دسترس علاقه مندان و طرفداران این هنرمند قرار گرفته است.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان

اهنگ رضا پیشرو بنام Carbon از رسانه NicoMusic

محمد نیک ضمیر | سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۴۴ ب.ظ

fazmusic

 

دانلود آهنگ جدید رضا پیشرو بنام کربن از رسانه نیکوموزیک

آهنگ و تنظیم کننده : رضا پیشرو | متن آهنگ : رضا پیشرو

از متن آهنگ با پخش آنلاین موزیک با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ لذت ببرید

  New Music Reza Pishro Called Carbon

http://s8.picofile.com/file/8291782442/Pishro_Carbon.jpg

متن اهنگ جدید رضا پیشرو بنام کربن

::::::::::

سر به جام انکه ولی

این آهنگ مثل گلستان ابراهیمه

فرکانس تا بلاک میشه

حضور من همینجاس

وسط جهنمه

آب بخور شفا بگیر

معبد من هفت دره

مکتب من رفتنه

از این دم من بم تره

بعد از این همه ترس

بلند کن بیتو

برای این کافیه که فقط ازت رد بشم

باید باهام راه بیایی

نه رو دفترم منگنس

میشه توی بند بعدی برطرف پیشرو

فقط میخوام دود کنم

دریا رو فوت کنی روی بال طاووس

ما هم دیگه سر بخوریم روی آج چاقو

بیا بیرون از خلا برموداء تابوت

عینت بده به

رد ترک های تنم موجب ترمیم نبود

مجعزه درویش نبود

رد ترک های تنم موجب تعمیر نبود

تو گوشمون زمزمه الهه شرارت

اگه داری بده بره بخاطر شرافت

شکافشو شکافتم

حرفای من …

بنام اون رپ

ترسوند

سر به جام انکه ولی

مترب من هیچ نبود

رد ترک های تنم

وجب تعمیر نبود

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

برای دانلود کلیک کنید

 

مینم

  • محمد نیک ضمیر

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.